Πολιτική Παράδοσης Προϊόντων
Η μεταφορά και εγκατάσταση των προϊόντων γίνεται με μεταφορικό μέσο του εξωτερικού συνεργάτη “ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ” και η παράδοση γίνεται εντός του χώρου σας.
Η παραπάνω μεταφορά προϊόντων προσφέρεται δωρεάν εφόσον έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχει ζητηθεί η υπηρεσία της εγκατάστασης κλιματιστικού και η παράδοση πραγματοποιείται σε περιοχή που ανήκει σε Κεντρικό Τομέα Αθηνών, Δυτικό Τομέα Αθηνών, Βόρειο Τομέα Αθηνών, Νότιο Τομέα Αθηνών ή Πειραιά.
Εάν η παράδοση προϊόντων πραγματοποιείται σε περιοχή που ανήκει στο υπόλοιπο Αττικής (Ανατολική ή Δυτική Αττική), υπάρχει χρέωση 30€ ανά παραγγελία.
Υπηρεσία Εγκατάστασης Κλιματιστικών
Οι αναγραφόμενες τιμές της υπηρεσίας εγκατάστασης κλιματιστικών (90€ για κλιματιστικά 7000BTU, 100€ για κλιματιστικά 9000BTU και 12000BTU, 110€ για κλιματιστικά 14000BTU, 120€ για κλιματιστικά 16000BTU και 18000BTU, 140€ για κλιματιστικά από 20000BTU έως 24000BTU, 160€ για κλιματιστικά 27000BTU, 180€ για κλιματιστικά 30000BTU και 200€ για κλιματιστικά 36000BTU) ισχύουν εφόσον το μήκος της σωλήνωσης είναι μέχρι 3 μέτρα. Για μήκος μεγαλύτερο των τριών μέτρων υπάρχει έξτρα χρέωση. Συγκεκριμένα, 20€ ανά έξτρα μέτρο για κλιματιστικά 9000BTU και 12000BTU, 25€ ανά έξτρα μέτρο για κλιματιστικά 18000BTU και 30€ ανά έξτρα μέτρο για κλιματιστικά 24000BTU.
Η εξόφληση του κόστους εγκατάστασης πραγματοποιείται κατά την παράδοση των προϊόντων
Επίσης, οι παραπάνω τιμές ισχύουν για την εγκατάσταση μιας μονάδας κλιματιστικού.
Για εγκατάσταση περισσότερων κλιματιστικών μονάδων, απαιτείται η αγορά του αντίστοιχου αριθμού υπηρεσιών εγκατάστασης.
Οι τιμές υπηρεσιών ΔΕΝ περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την παραλαβή του, όπως π.χ. η απόδειξη/τιμολόγιο λιανικής πώλησης. Τα έξοδα επιστροφής σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέου. Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Το προϊόν ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος και θα πρέπει να μην είναι κατεστραμμένο, να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) καθώς και τη πλήρη συσκευασία του. Τα έξοδα επιστροφής ή/και νέας παραλαβής επιβαρύνουν την εταιρεία.
Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή του. Τα έξοδα επιστροφής ή/και νέας παραλαβής επιβαρύνουν την εταιρεία.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας προϊόντα, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία.
ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.